Gefeliciteerd busje! - Reisverslag uit Istanbul, Turkije van Jasper en Mette - WaarBenJij.nu Gefeliciteerd busje! - Reisverslag uit Istanbul, Turkije van Jasper en Mette - WaarBenJij.nu

Gefeliciteerd busje!

Blijf op de hoogte en volg Jasper en Mette

08 Maart 2015 | Turkije, Istanbul

Behalve dat ik afgelopen maandag 33 jaar ben geworden is ook ons busje driehonderddrieëndertigduizenddriehonderddrieëndertig kilometertjes jong geworden. En ook nog eens 33 jaar oud! Gefeliciteerd auto'tje!!!

• 08 Maart 2015 - 14:28

Frank:

Jullie ook van harte met het oude kindje. Bij oude Volvo's als de mijne zeggen ze dat die dan net zijn ingereden. Maar hoe is dat met oude Jaspers? Lente hier! En daar?

Liefs!

• 08 Maart 2015 - 15:30

Annegeer:

Wow Istanboel bereikt, nu voelt het waarschijnlijk als echie. Ja en jullie trouwe maat bus heeft inderdaad een fantastische prestatie geleverd, het is dan ook een hele stoere.
    Nu genieten!!!!!!!!!

Kus

• 08 Maart 2015 - 21:01

Mette:

Jasper is goed ingereden hoor, pap! Haha

Dankjewel lieve Annegeer! Xx

• 09 Maart 2015 - 08:25

Denisa :

hallouuu schatjesss zo leuk ik rijsen met jullie ,)))top autotje super rijsen jullie gaaat echt snell hallouuu veel plezieeerrrrrrrrrrrrrr en knuffels van me

• 09 Maart 2015 - 21:42

Cor & Antonia :

Geweldig !! Wat zijn jullie al ver weg! Oudjes doen het nog best!!! Wij waren ons net aan het afvragen hoeveel km en hoe oud hét busje is.Daar hebben wij nu een antwoordt op gekregen.
    Ik denk dat het een VW is!! Wij weten wat het is om met een VW busje te reizen,hij was van ons ietsje jonger! Ha ha X

• 10 Maart 2015 - 13:28

Malijn:

Hey bro en cleaningsis!
    Al n dakraampje besteld voor t bussie??? Bestel je zoiets bij de mercedes dealer? Of andersoortige winkel. Ach, zo'n afwasteiltje heeft ook wel wat!

• 10 Maart 2015 - 17:02

Jasper:

Ik denk dat het een heuse mercedes is!
    Zo'n raampje bestel je bij de campersjop, nu hopen dat ie snel arriveerd, want we willen het liefst snel verder rijden. Xx

Verslag uit: Turkije, Istanbul

Jasper en Mette

Hi, Leuk dat je ons blog bezoekt! Wij zijn Jasper en Mette uit Amsterdam. We reizen vanuit onze thuisstad Amsterdam in onze Mercedes 207D naar Centraal Azie. Bij de foto's staat een afbeelding van de vooraf geplande route, waar we vast vanaf zullen wijken. Veel bereik zullen we niet hebben dus de updates zijn beperkt! Groetjes, Jasper en Mette

Actief sinds 11 Jan. 2015