Een moment van weelde en rust in Aspindza - Reisverslag uit Vardzia, Georgië van Jasper en Mette - WaarBenJij.nu Een moment van weelde en rust in Aspindza - Reisverslag uit Vardzia, Georgië van Jasper en Mette - WaarBenJij.nu

Een moment van weelde en rust in Aspindza

Door: Jasper

Blijf op de hoogte en volg Jasper en Mette

12 April 2015 | Georgië, Vardzia

Zie hier een videoverslag van ons avontuur in een heus privé zwembad en wat foto's. Google vooral ook even Vardzia, fenomenaal!

(Nu mét videoverslag!)

  • 12 April 2015 - 19:57

    Arjan:

    Tikibad in Tikistan?
    Ik hoef niet te vragen of jullie genieten!
    Love jullie!

  • 24 April 2015 - 12:32

    Eva Nouhet :

    Hoe is t weer daar? Beetje warm?
    Geniet ervan! Xxx uit Amsterdam

  • 04 Mei 2015 - 23:25

    Hennie :

    Hai fijne en zo te zien genietende buurtjes,
    zoals gewoonlijk maak ik maar eens in de paar maanden de brievenbus open en tot mijn genoegen vond ik een mooie kaart met een contact adres zodat ik vanaf nu jullie volgen kan.
    Zoals ik al zei, lijkt het erop dat jullie je vermaken en dat was ook de bedoeling natuurlijk.
    Mijn nieuwe buren zijn letterlijk onzichtbaar en onhoorbaar en dat is een beetje sarcastisch gezegd, een verademing zo ook wat dat betreft hebben jullie alles prima geregeld en daar ben ik jullie dankbaar voor.
    Af en toe zal ik me op de hoogte stellen van jullie vorderingen en groet jullie vanuit Amsterdam op deze serene herdenkings dag.
    veel avontuur, liefde en geluk wens ik jullie.
    Groet Hennie.

  • 05 Juni 2015 - 21:59

    Bryan:

    hahahahahahaahahaha

    ik dacht dat dat vrouwke ook kwam zwemmen :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Georgië, Vardzia

Jasper en Mette

Hi, Leuk dat je ons blog bezoekt! Wij zijn Jasper en Mette uit Amsterdam. We reizen vanuit onze thuisstad Amsterdam in onze Mercedes 207D naar Centraal Azie. Bij de foto's staat een afbeelding van de vooraf geplande route, waar we vast vanaf zullen wijken. Veel bereik zullen we niet hebben dus de updates zijn beperkt! Groetjes, Jasper en Mette

Actief sinds 11 Jan. 2015
Verslag gelezen: 426
Totaal aantal bezoekers 15387

Voorgaande reizen:

01 Maart 2015 - 31 December 2015

Central Asia trip

Landen bezocht: